مردم برای خرید عید آمده بودند؛ تفریحی یک رای هم دادند

بخش فارسی شبکه خبری دویچه وله آلمان که از حضور میلیونی مردم ایران در نهمین دوره انتخابات و تمدید چند ساعته مهلت آن شوکه شده بود تلاش کرد آن را به خریدهای مردم پیش از نوروز مرتبط کند.

به گزارش مهر، بخش فارسی زبان شبکه خبری دویچه وله آلمان که از مشارکت گسترده مردم ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران متعجب و شوکه شده بود در یکی از بخشهای خبری به فرافکنی روی آورد.

بر این اساس، گوینده بخش خبری این شبکه در ابتدا تلاش کرد که مشارکت مردم ایران در انتخابات را کمتر از آنچه بوده جلوه دهد اما در نهایت در تلاش برای توجیه حضور گسترده مردم ایران و به ویژه در خیابانها تاکید کرد: شلوغی که در خیابانها دیده می شود به علت نزدیک شدن به سال نو در ایران و خریدهای نوروزی مردم است!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

اطلاعات بیشتر در مورد قالب های ورودی